BUSTIADA
Bustiada o distribució massiva d’enviaments, forma part del Màrqueting directe: resposta immediata que permet pels seus reduïts costos i agilitat, dur a terme accions de gran impacte, tant en volum com en creativitat, sempre amb costos mínims en referència a altres accions comercials.
CARTELLERIA
Consisteix en la col·locació de cartells amb l’objectiu d’informar o promocionar un producte o esdeveniment.
És un tipus de campanya que cada vegada s’està utilitzant més per clients que volen aconseguir un gran impacte de la seva marca o producte.
IMPRESSIÓ
La impressió ens atorga major control sobre la qualitat dels nostres productes i serveis, per així, aconseguir un resultat òptim i un client satisfet.
POMING
Aquesta acció permet arribar fins a la mateixa porta de l’habitatge, d’una manera diferenciada a la resta de mitjans, aconseguint impactar i despertar l’atenció del consumidor.
PERCHING
Consisteix en flyers publicitaris que sobresurten de la bústia del client causant un alt impacte visual. L’objectiu és captar l’atenció del potencial consumidor.
ENTREGA DE MOSTRES
La recepció de mostres és la forma més efectiva de provar nous productes, sol tenir una gran acceptació.
MANIPULATS I PICKING
Disposem de magatzems de logística on realitzem manipulats personalitzats, recepció de comandes, magatzematge de la mercaderia, confecció de paquets, control d’estoc…
LLIURAMENTS PERSONALITZATS
– Servei per a administradors de finques: lliuraments de convocatòries a reunions de veïns en comunitats i altres comunicacions especials.
– Lliuraments a punts de vendes.
– Lliuraments a equipaments.
– Lliuraments amb o sense justificant de recepció.
– etc…
ACCIONS PER A ESDEVENIMENTS
Lliuraments, cartelleria i pancartes per a fires, inauguracions, promocions en punt de vendes, distribució de publicitat electoral, etc.
RECOMPTE I ANÀLISI DEL FLUX DE PERSONES
És una eina que ajuda a tenir constància de l’afluència de persones en una zona, local, esdeveniment, etc. amb dades precises per hores o dies, per poder trobar l’enfocament i la rendibilitat que vostè busca.
Aplicacions:
- S’utilitza per establir quines són les hores de major afluència en una botiga o centre comercial, per tal de millorar les estratègies de màrqueting, promocions, ofertes, etc.
- S’obté informació de diferents llocs per escollir la zona amb més afluència de persones abans de triar la ubicació d’un nou local.
- Permet conèixer l’afluència de públic a un esdeveniment.