mailbox-1109953_960_720BUSTIADA

Bustiada o distribució massiva d’enviaments, forma part del Màrqueting directe: resposta immediata que permet pels seus reduïts costos i agilitat, dur a terme accions de gran impacte, tant en volum com en creativitat, sempre amb costos mínims en referència a altres accions comercials.

carteleria

CARTELLERIA

Consisteix en la col·locació de cartells amb l’objectiu d’informar o promocionar un producte o esdeveniment.
És un tipus de campanya que cada vegada s’està utilitzant més per clients que volen aconseguir un gran impacte de la seva marca o producte.

impreesinon

IMPRESSIÓ

 La impressió ens atorga major control sobre la qualitat dels nostres productes i serveis, per així, aconseguir un resultat òptim i un client satisfet.

poming

POMING

Aquesta acció permet arribar fins a la mateixa porta de l’habitatge, d’una manera diferenciada a la resta de mitjans, aconseguint impactar i despertar l’atenció del consumidor.

perchingPERCHING

Consisteix en flyers publicitaris que sobresurten de la bústia del client causant un alt impacte visual. L’objectiu és captar l’atenció del potencial consumidor.

muestraENTREGA DE MOSTRES

La recepció de mostres és la forma més efectiva de provar nous productes, sol tenir una gran acceptació.

estudioMANIPULATS I PICKING

Disposem de magatzems de logística on realitzem manipulats personalitzats, recepció de comandes, magatzematge de la mercaderia, confecció de paquets, control d’estoc…

entregasLLIURAMENTS PERSONALITZATS

– Servei per a administradors de finques: lliuraments de convocatòries a reunions de veïns en comunitats i altres comunicacions especials.
Lliuraments a punts de vendes.
Lliuraments a equipaments.
Lliuraments amb o sense justificant de recepció.
– etc…

dropel punlicidadACCIONS PER A ESDEVENIMENTS

Lliuraments, cartelleria i pancartes per a fires, inauguracions, promocions en punt de vendes, distribució de publicitat electoral, etc.

lego-1044891_960_720

RECOMPTE I ANÀLISI DEL FLUX DE PERSONES

És una eina que ajuda a tenir constància de l’afluència de persones en una zona, local, esdeveniment, etc. amb dades precises per hores o dies, per poder trobar l’enfocament i la rendibilitat que vostè busca.

Aplicacions:

  • S’utilitza per establir quines són les hores de major afluència en una botiga o centre comercial, per tal de millorar les estratègies de màrqueting, promocions, ofertes, etc.
  • S’obté informació de diferents llocs per escollir la zona amb més afluència de persones abans de triar la ubicació d’un nou local.
  • Permet conèixer l’afluència de públic a un esdeveniment.

DOCUMENTACIÓ I CONTROL DE QUALITAT INTERN EN TOTES LES ACCIONS

DIGUI’NS QUE NECESSITA I TROBAREM LA MANERA DE ADEQUAR-NOS A LES SEVES NECESSITATS

ELS NOSTRES CLIENTS